Medewerker Klantcontact
Bazalt Wonen Zaltbommel en Werkendam
Wat is vereist?
- Afgeronde mbo-opleiding (niveau 4) richting secretariaat, toerisme of managementassistent
- Minimaal 3 jaar werkervaring met telefonisch, digitaal en persoonlijk klantcontact
- Kennis van software- en klantvolgsystemen
- Goede beheersing van Nederlandse taal
- Oplossings- en samenwerkingsgericht, gastvrij en leergierig
Wat krijg je?
- €2.419 - €3.036 bruto p/m (op basis van 36 uur)
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,5 vakantie-uren per jaar
- Mogelijkheid om trainingen op maat te volgen
Wat doe je?
- 60% Klantcontact (telefoon, mail en fysiek)
- 20% Andere afdelingen ondersteunen
- 15% Post verwerken
- 5% Bijdragen aan jaardoelen en verbeterprocessen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Susan Koppelmans
HR Werving & Selectie
Vacature
Als Medewerker Klantcontact bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van eerstelijns klantvragen via de telefoon, mail of aan de balie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor woningzoekenden en huurders en helpt hen zo goed mogelijk verder.
Mensen kunnen bij vragen contact opnemen met Bazalt Wonen. Woningzoekenden bellen bijvoorbeeld met vragen over hun inschrijving en huurders over reparatieverzoeken of huuropzeggingen. Je helpt de klant zoveel mogelijk zelf verder; bij specifieke vragen verbind je ze door naar bijvoorbeeld de Technische Klantenservice of de afdeling Verhuur. Omdat je veel verschillende mensen aan de telefoon of aan de balie spreekt, is het belangrijk dat je per klant bekijkt hoe je het beste kunt helpen en hier ook op inspeelt.
Ook ben je gastvrouw in de ontvangstruimte. Je begroet mensen die wachten op hun afspraak en biedt hen een kopje koffie aan als ze lang moeten wachten. Daarnaast heb je administratieve en facilitaire taken: je vult het foldermateriaal aan in de ontvangstruimte, haalt de post op en brengt deze weg, en houdt de spreekkamers netjes.
Je werkt met zes collega's in het team Frontoffice. Jullie wisselen de telefoonafhandeling en baliewerkzaamheden af.
Als je energie krijgt van veel klantcontact en mensen helpen, en je het niet erg vindt dat niet iedereen altijd vriendelijk is tegen jou, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Jacqueline Weekers
Op een leuke werkdag kun je meerdere klanten van begin tot eind goed helpen en merk je dat deze mensen jouw hulp waarderen. Ook pak je wat andere werkzaamheden op, waardoor je dag gevarieerd is.
Op een mindere werkdag zijn er veel telefoontjes en belt een klant geïrriteerd op. Het geeft dan wel weer energie als je deze irritatie weet om te buigen en de klant uiteindelijk toch tevreden is.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Post ophalen
- Lunch
- Uitgaande post wegbrengen
- Telefoontjes afhandelen
- Afdeling Verhuur ondersteunen
- Klantcontact aan de balie
- Mailingen versturen
- Klantcontactoverleg
-
- Lunch
- Uitgaande post wegbrengen
- Kantoorvoorraad bijbestellen
- Telefoontjes afhandelen
- Mails en telefoontjes afhandelen
- Verhuursetjes maken
- Spreekkamer netjes maken
-
- Post ophalen
- Lunch
- Uitgaande post wegbrengen
- Telefoontjes afhandelen
- Telefoontjes afhandelen
- Klantcontact aan de balie
- Afdelingsoverleg
-
- Spreekkamer netjes maken
- Bijdragen aan jaardoelen en verbeterprocessen
- Ontvangstruimte aankleden
- Vrije middag
-
- Lunch
- Uitgaande post wegbrengen
- Kantoorvoorraad bijbestellen
- Spreekkamer netjes maken
- Afdeling Onderhoud ondersteunen
- Post verwerken
- Verhuursetjes maken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben we brede functies en leg je makkelijk contact met collega's; zo kun je je snel ontwikkelen. In deze functie krijg je een uitgebreid introductieprogramma waarbij je de sector en de dienstverlening van Bazalt Wonen goed leert kennen. Daarnaast kun je trainingen volgen over omgaan met lastig gedrag en worden er voor het primair softwaresysteem e-learnings aangeboden.
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een (t)huis; de corporatie verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. Bazalt Wonen wil een klantgerichte, professionele en toegankelijke corporatie zijn, waarbij de klant altijd centraal staat. Ze zijn duidelijk en blijven de klant positief verrassen, naast het primaire aanbod (betaalbare woning voor sociale doelgroep). En ze zoeken de juiste verbinding met zowel de huurder, de regio als de partijen waarmee de corporatie samenwerkt. Een belangrijke en boeiende taak die Bazalt Wonen als team professioneel oppakt, vanuit zakelijk en sociaal oogpunt. Financieel rendement is een voorwaarde om zaken gedaan te krijgen, maar het is zeker niet de enige drijfveer. Bij Bazalt Wonen werken ambitieuze professionals met een warme houding en kennis van zaken. Iedere dag is anders en er is ruimte voor creativiteit, samenwerken en initiatief nemen.
Staat er voor jou geen passende vacature tussen, maar zie je werken bij Bazalt Wonen wel zitten? We waarderen jouw interesse enorm! Reageer via een open sollicitatie, dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Houd in de tussentijd zelf ook onze 'Werken bij' pagina én onze social media in de gaten.
Volg jij op dit moment een opleiding (MBO, HBO of WO) en ben jij op zoek naar een stageplaats? Bij Bazalt Wonen helpen wij je graag om te groeien in kennis en ervaring. Wij bieden leuke en uitdagende stageplaatsen aan. Het relatief jonge team woonprofessionals van Bazalt Wonen bestaat uit mensen die goed en graag met elkaar samenwerken en elkaar versterken. Hiermee geven wij jou de ruimte voor werk, groei en ontwikkeling. Je bent van harte welkom om jouw kennis in de praktijk te brengen en met ons te delen!
Ben je benieuwd naar de muzieksmaak van de medewerkers van Bazalt Wonen? Luister hier de Spotify lijst.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding