Wat is vereist?
- Een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van Vastgoed & Makelaardij, Bouwkunde of Planologie
- Sterke communicatieve vaardigheden
- Goed ontwikkelde schriftelijke vaardigheden voor het opstellen van (voortgangs)rapportages
- Doorzettingsvermogen, oplossingsgericht, goed in teamverband kunnen werken
- Goede onderhandelingsvaardigheden
Wat krijg je?
- €4.543 - €7.198 bruto p/m (o.b.v. 36 uur)
- Jaarcontract en intentie vast dienstverband na een jaar
- 32 tot 36-urige werkweek
- 218.6 vakantie-uren per jaar o.b.v. 36 uur
- Loopbaanbudget
- Pensioenopbouw
- Telefoon, laptop en thuiswerkmogelijkheden
- Een vitaliteitsbudget van 50 euro netto per maand
Wat doe je?
- 25% Haalbaarheid doorrekenen en bestuursvoorstellen uitwerken
- 25% Overeenkomsten schrijven en controleren
- 10% Acquisitiegesprekken
- 10% Partijen meenemen in besluitvorming
- 10% Intern overleg
- 10% Onderhandelen met aannemers en toekomstige huurders
- 10% Plannen vormgeven met stedenbouwkundigen en architecten
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Astrid Bouman
Vacature
Als Projectontwikkelaar bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor de totstandkoming van gemengde en leefbare woonwijken. Je zorgt voor een optimale combinatie van huur-, en koopwoningen, maatschappelijk vastgoed en soms commerciële ruimtes. Je kunt visie omzetten in ruimtelijke plannen en weet moeiteloos concrete plannen te maken die matchen met de markt.
De afdeling Markt & Maatschappij is je interne opdrachtgever. Deze afdeling weet welk type woningen nodig is in een wijk. Aan de hand van deze eisen herontwikkel je een locatie met een optimale combinatie van sociale huur- en koopwoningen. Je bespreekt met de gemeente hoeveel woningen je wilt realiseren en hoe je dit gaat doen. Daarnaast voer je acquisitiegesprekken met grondeigenaren en zorgpartijen. Tot en met start bouw ben je als ontwikkelaar verantwoordelijk voor het project, tijdens de realisatiefase neemt de projectleider de taken over.
Je werkt aan meerdere projecten tegelijkertijd, vaak over een periode van zo'n vier á vijf jaar. Met name in de beginperiode ben je intensief bij de projecten betrokken, waarin je echt iets kunt betekenen voor de maatschappij. Bazalt Wonen investeert de inkomsten van koopwoningen namelijk in de realisatie van meer huurwoningen en het maatschappelijk belang weegt zwaarder dan het commerciële belang.
Bazalt Wonen bouwt ook woningen op Saba en Sint Eustatius: het is mogelijk dat je daar in de toekomst ook projecten zult ontwikkelen.
Je bent onderdeel van het team Bouwlinie/Nieuwbouw, dat bestaat uit één Manager, twee ervaren Projectontwikkelaars en twee Projectleiders.
Als je het leuk vindt jouw creativiteit in te zetten om een wijk vorm te geven, en je het een uitdaging vindt om door te zetten bij langdurige projecten, dan is dit de baan voor jou!
Werkweek
Lianne Versteeg
Op een leuke werkdag hoor je tijdens een overleg met de gemeente en een zorgpartij dat Bazalt drie locaties mag gaan ontwikkelen. De gemeente ziet de maatschappelijke meerwaarde van Bazalt ten opzichte van een commerciële partij.
Op een minder leuke dag ben je een aantal uur bezig met inkooporders aanmaken en opdrachtbevestigingen maken. Deze werkzaamheden horen erbij, maar kunnen soms saai zijn.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Nieuwbouwoverleg
- Plannen vormgeven met stedenbouwkundigen en architecten
- Acquisitiegesprek met Projectontwikkelaar
- Administratie
- Overeenkomst controleren
- Seminar over nieuwe bouwconcepten bijwonen
- Fietsen naar je werk
- Reistijd naar het overleg
-
- Lunch
- Project toelichten aan MT
- Overleg met Manager
- Overleg met Communicatieadviseur
- Onderhandeling met zorgpartijen
- Overleg gemeente Zaltbommel
- Bestuursvoorstellen uitwerken
- Fietsen naar je werk
-
- Lunch
- Thuiswerkdag
- Haalbaarheid doorberekenen
- Bestuursvoorstellen uitwerken
- Contact met gemeente via Teams
- Vrije middag
-
- Lunch
- Overleg gemeente Zaltbommel
- Werkgroep IT
- Acquisitiegesprek met grondeigenaar
- Inkooporders aanmaken
- Opdrachtbevestigingen maken
- Opdrachtbevestigingen maken
- Seminar over nieuwe bouwconcepten bijwonen
- Fietsen naar je werk
-
- Lunch
- Haalbaarheid doorberekenen
- Besluitvorming communiceren richting partijen
- Afronden van de week en aankomende week voorbereiden
- Projectlocatie bezoeken
- Trainen halve marathon
- Acquisitiegesprek met grondeigenaar
- Overeenkomst controleren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. Nieuwe collega's in de sector krijgen een introductiecursus. Met je leidinggevende bespreek je vervolgens welke vakinhoudelijke en persoonlijke opleidingen nodig zijn. Dit kan variëren van NEPROM-masterclasses tot ASRE-courses.
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een thuis en verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. We zijn klantgericht, professioneel en toegankelijk, en we vinden het belangrijk om onze huurders positief te verrassen. De juiste verbinding zoeken met huurders, de regio en onze samenwerkingspartners, dat is waar we voor gaan.
Ons werk is belangrijk én boeiend. Vanuit zowel zakelijk als sociaal oogpunt. We zijn een team enthousiaste professionals met een warme, open houding en veel kennis. Elke dag is anders en er is volop ruimte voor creativiteit, samenwerking en initiatief.
Lijkt het je leuk om kennis te maken, maar wil je nog niet solliciteren? Kom dan op 'Koffie-Date' bij ons, we vertellen je graag alles over Bazalt wonen en we horen graag waar jij naar op zoek bent! Staat er op dit moment geen passende vacature voor jou open, maar lijkt werken bij Bazalt Wonen je wel wat? Stuur ons een open sollicitatie, dan kijken we samen naar de mogelijkheden: Open Sollicitatie
Meer weten? Bekijk onze organisatiepagina op onze website.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding