Rayonopzichter
Bazalt Wonen Zaltbommel +
Wat is vereist?
- Mbo (niveau 4) werk- en denkniveau
- Bouwkundige achtergrond
- Technische, sociale én administratieve vaardigheden
- Kunnen denken en handelen in het belang van de huurder
- Goed cijfermatig en technisch inzicht
- Goed kunnen samenwerken met externe en interne partijen
- Woonachtig in of rondom gemeente Zaltbommel of Altena
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
Wat krijg je?
- €3.226 - €4.278 bruto p/m (o.b.v. 36-urige werkweek)
- Eindejaarsuitkering van 2%
- Jaarcontract met intentieverklaring voor vast dienstverband
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,5 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
- Loopbaanbudget
- Een gezondheidsbudget van 75 euro bruto
- Pensioenopbouw (Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties)
- Telefoon(vergoeding), tablet, thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 30% In de wijk (opnames, afspraak met huurders, rondje maken)
- 60% Kantoor werkzaamheden (contact met aannemers, uitwerken bevindingen, vragen per mail)
- 10% Overig
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Beau van Oort-Vos
HR-Officer
Vacature
Als Rayonopzichter bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit en het budget van ongeveer 1200 verhuureenheden in jouw rayon. Het doel hierbij is om de leegstand zo minimaal mogelijk te houden en de technische vragen van huurders snel en effectief af te handelen. Op deze manier lever je een belangrijke bijdrage aan de waarde en kwaliteit van het vastgoed en het woonplezier van de huurders.
Je informeert huurders over hun woning, stuurt aannemers aan bij reparaties en levert lege woningen op. Wanneer een reparatieverzoek onduidelijk is, ga je zelf langs bij de huurder om dit in kaart te brengen. Je bent veel in contact met huurders en daarnaast coördineer je de reparaties en houd je in de gaten of deze correct worden uitgevoerd. Je werkt hierbij nauw samen met ketenpartners, zoals aannemers en zakelijke huurders zoals zorgpartijen.
Samen met achttien collega’s vorm je het team Vastgoed. Dit team bestaat naast jou uit vier Projectleiders, een Werkvoorbereider Vastgoedbeheer, een Vastgoedadviseur MJOB, een Medewerker Contractenbeheer, een Inkoopadviseur, vijf Rayonopzichters en vijf Technisch Administratief Medewerkers.
We plaatsen deze vacature zowel intern als extern waarbij interne kandidaten voorrang hebben in de procedure.
Als je blij wordt van een combinatie van technisch, maatschappelijk en administratief werk en graag in contact bent met huurders, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je meerdere afspraken buiten de deur. Je hebt mutatiewerkzaamheden opgenomen met de aannemer en vervolgens heb je een huurder bezocht waar recent werkzaamheden uitgevoerd zijn. De uitvoering is voorspoedig verlopen en de huurder is erg blij met het resultaat.
Op een matige werkdag belt een huurder dat een lekkage teruggekomen is. De rest van de dag ben je druk bezig om een aannemer te regelen die op korte termijn naar locatie kan gaan om de oorzaak op te sporen en te verhelpen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Weekstart
- Vastgoedoverleg
- Mails lezen en beantwoorden
- Contact met huuders
- Vooropname uitvoeren
- Lekkagewerkzaamheden uitzetten bij aannemer
- Administratie bijwerken
- Contact met Klantconsulent
-
- Lunch
- Contact met Woonconsulent
- Mails lezen en beantwoorden
- Sporten
- Voor- en eindopnames uitvoeren
- Administratie bijwerken
- Mutaties afhandelen
- Rayonteamoverleg
-
- Lunch
- Contact met Woonconsulent
- Huurders van overlastmeldingen bezoeken
- Verbeteringen aan kwaliteit vastgoed uitdenken
- Administratie bijwerken
- Contact met huismeester
- Reparatieverzoeken beoordelen
-
- Lunch
- Borrel
- Overleg met Rayonopzichters
- Mails lezen en beantwoorden
- Mails lezen en beantwoorden
- Mutatiewerkzaamheden opnemen met aannemer
- Huurder bezoeken: werkzaamheden evalueren
- Administratie bijwerken
- Reparatieverzoeken beoordelen
-
- Lunch
- Contact met collega
- Contact met huismeester
- Voor- en eindopnames uitvoeren
- Contact met Klantconsulent
- Mutaties afhandelen
- Contact met aannemer
- Rayonteamoverleg
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. In deze functie zul je je vooral ontwikkelen in de breedte door je specialisme en projectleiderschap uit te breiden.
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een (t)huis; de corporatie verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. Bazalt Wonen wil een klantgerichte, professionele en toegankelijke corporatie zijn, waarbij de klant altijd centraal staat. Ze zijn duidelijk en blijven de klant positief verrassen, naast het primaire aanbod (betaalbare woning voor sociale doelgroep). En ze zoeken de juiste verbinding met zowel de huurder, de regio als de partijen waarmee de corporatie samenwerkt. Een belangrijke en boeiende taak die Bazalt Wonen als team professioneel oppakt, vanuit zakelijk en sociaal oogpunt. Financieel rendement is een voorwaarde om zaken gedaan te krijgen, maar het is zeker niet de enige drijfveer. Bij Bazalt Wonen werken ambitieuze professionals met een warme houding en kennis van zaken. Iedere dag is anders en er is ruimte voor creativiteit, samenwerken en initiatief nemen.
Staat er voor jou geen passende vacature tussen, maar zie je werken bij Bazalt Wonen wel zitten? We waarderen jouw interesse enorm! Reageer via een open sollicitatie, dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Houd in de tussentijd zelf ook onze 'Werken bij' pagina én onze social media in de gaten.
Volg jij op dit moment een opleiding (MBO, HBO of WO) en ben jij op zoek naar een stageplaats? Bij Bazalt Wonen helpen wij je graag om te groeien in kennis en ervaring. Wij bieden leuke en uitdagende stageplaatsen aan. Het relatief jonge team woonprofessionals van Bazalt Wonen bestaat uit mensen die goed en graag met elkaar samenwerken en elkaar versterken. Hiermee geven wij jou de ruimte voor werk, groei en ontwikkeling. Je bent van harte welkom om jouw kennis in de praktijk te brengen en met ons te delen!
Ben je benieuwd naar de muzieksmaak van de medewerkers van Bazalt Wonen? Luister hier de Spotify lijst.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding