Bijbaan Frontoffice Medewerker

Vacature gesloten

Bijbaan Frontoffice Medewerker

Bazalt Wonen Zaltbommel

Wat is vereist?

  • Je bent beschikbaar in de maanden juni, juli en augustus
  • Mbo (niveau 4) /Hbo werk- en denkniveau
  • Ervaring met klantcontact is een pre
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je kunt ons kantoor makkelijk bereiken met het OV of je woont in omgeving Zaltbommel
  • Klantgericht, oplossingsgericht en leergierig
  • Goed kunnen samenwerken en ondernemend
  • Communicatief sterk, goed kunnen plannen en organiseren
  • Goede administratieve- en computervaardigheden

Wat krijg je?

  • €16,36 bruto p/u (schaal E van CAO Woondiensten)
  • 16 tot 24-urige werkweek (eventueel meer beschikbaar op oproepbasis)
  • Een tablet of laptop
  • Ruime opleidingsmogelijkheden
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van onze flexpool

Wat doe je?

  • 70% Klantcontact (mail, telefonisch en fysiek)
  • 20% Facilitaire zaken
  • 10% Bijdragen aan jaardoelen en verbeterprocessen
Powered by Spielwork

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Vacature

Als Bijbaan Frontoffice Medewerker bij Bazalt Wonen ben jij het eerste aanspreekpunt voor woningzoekenden en huurders die contact opnemen met Bazalt Wonen. Jouw verantwoordelijkheid is het afhandelen van eerstelijns klantvragen via telefoon, e-mail of aan de balie. Woningzoekenden kunnen bijvoorbeeld vragen hebben over hun inschrijving en huurders over reparatieverzoeken of huuropzeggingen. Jouw taak is om de klant zo goed mogelijk verder te helpen. Wanneer nodig, verwijs je klanten door naar bijvoorbeeld de Technische Klantenservice of de afdeling Verhuur.

In deze functie ben jij de gastvrouw of gastheer in de ontvangstruimte. Je begroet mensen die wachten op hun afspraak en biedt hen een kopje koffie aan als ze lang moeten wachten. Naast het afhandelen van klantvragen ben jij verantwoordelijk voor de administratieve en facilitaire taken van de Frontoffice. Zo vul je het foldermateriaal aan in de ontvangstruimte, haal je de post op bij het postpunt en breng je deze weg. Daarnaast draag je zorg voor een representatieve uitstraling van de ontvangstruimte en houd je de spreekkamers netjes.

In deze functie werk je samen met zes collega's in het team Frontoffice, onder leiding van de Teamleider Markt & Maatschappij. Het team wisselt de telefoonafhandeling en baliewerkzaamheden af, waardoor geen dag hetzelfde is. 

Als je het leuk vindt om veel klantcontact te hebben en mensen te kunnen helpen, en je stevig in je schoenen kunt staan wanneer je te maken krijgt met veeleisende klanten, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Plaatsvervanger voor personeelsfoto
Bijbaan Frontoffice Medewerker

Op een leuke werkdag kun je veel klanten goed helpen met hun vragen, waarover ze duidelijk hun waardering uiten.

Op een minder leuke werkdag krijg je een onaardige klant aan de lijn. Het is dan de uitdaging om die irritatie om te buigen en het gesprek af te ronden met een tevreden klant.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Vrije dag
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Ontvangstruimte netjes maken
    • Telefoon opnemen en balieklanten helpen
    • Administratie
    • Telefoon opnemen en balieklanten helpen
    • Lunch
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Telefoon opnemen en balieklanten helpen
    • Telefoon opnemen en balieklanten helpen
    • Lunch
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Klanten in de wachtkamer helpen
    • Telefoon opnemen en balieklanten helpen
    • Administratie
    • Vrije dag

Voorbeeld uit de praktijk

Een woningzoekende belt en vraagt in gebrekkig Nederlands hoelang zij al staat ingeschreven. Hoe help je haar zo goed mogelijk?

Het komt wel vaker voor dat je iemand aan de telefoon krijgt met wie de communicatie stroef verloopt, bijvoorbeeld door een taalbarrière. Wanneer je er niet uitkomt met de klant via de telefoon, nodig je de klant uit om langs te komen op het kantoor. Vaak is het makkelijker om elkaar te begrijpen als je tegenover elkaar zit. In uiterste gevallen kun je ook een tolk inhuren via een externe organisatie waar Bazalt Wonen soms mee samenwerkt.

Je komt er uiteindelijk achter dat de klant door de gemeente is doorverwezen naar Bazalt Wonen, omdat ze op zoek is naar een woning. Je controleert of de klant ingeschreven staat en dat blijkt niet het geval. Je legt haar dit duidelijk uit (eventueel met behulp van de tolk) en vertelt dat ze in haar situatie niet in aanmerking komt voor urgentie. Vervolgens geef je haar een folder met meer informatie en stel je voor om haar meteen in te schrijven. Dit betekent wel dat de klant een paar jaar op de wachtlijst komt. Daarnaast stuur je wat informatie naar de klant via de mail, zodat ze dit rustig kan doorlezen en alles duidelijk voor haar is.

Groeipad

Bijbaan Frontoffice Medewerker

Werken bij Bazalt Wonen

Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een thuis en verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. We zijn klantgericht, professioneel en toegankelijk, en we vinden het belangrijk om onze huurders positief te verrassen. De juiste verbinding zoeken met huurders, de regio en onze samenwerkingspartners, dat is waar we voor gaan.

Ons werk is belangrijk én boeiend. Vanuit zowel zakelijk als sociaal oogpunt. We zijn een team enthousiaste professionals met een warme, open houding en veel kennis. Elke dag is anders en er is volop ruimte voor creativiteit, samenwerking en initiatief.

Lijkt het je leuk om kennis te maken, maar wil je nog niet solliciteren? Kom dan op 'Koffie-Date' bij ons, we vertellen je graag alles over Bazalt wonen en we horen graag waar jij naar op zoek bent!  Staat er op dit moment geen passende vacature voor jou open, maar lijkt werken bij Bazalt Wonen je wel wat? Stuur ons een open sollicitatie, dan kijken we samen naar de mogelijkheden: Open Sollicitatie

Meer weten? Bekijk onze organisatiepagina op onze website.

Let op: Bazalt Wonen zal tijdens het sollicitatieproces nooit om bankgegevens of andere gevoelige persoonlijke informatie vragen.

  • Hoofdkantoor in Zaltbommel
  • Actief in Nederland
  • 70 medewerkers
  • Opgericht in 1919
  • 50% / 50%
  • Gem. leeftijd 41 jaar
  • Business casual
  • Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding

Collega's

Foto van medewerker Mustapha Bounjoua
Foto van medewerker Maruscha
Foto van medewerker Sandra
Foto van medewerker Romano van Heukelum
Foto van medewerker Diana Klopstra
Foto van medewerker Melissa van der Geld,

Mustapha Bounjoua (45) - Inkoopadviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Het maatschappelijk ondernemend bezig zijn en het nastreven naar professionaliteit en verbetering trok mij erg aan. De mate van zelfstandigheid die van je verwacht wordt en de vrijheid die je ervoor krijgt in het uitoefenen van je functie maakt dat ik er met veel plezier werk.

Wat was je vorige baan?
Contractbeheerder.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, fitness en het maken van een stevige wandeling.

Maruscha (30) - Medewerker Contractonderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een groot commercieel bedrijf. Wat ik daar heel erg miste was het gevoel dat je écht deel bent van de organisatie. Toen ik de vacature bij Bazalt Wonen zag was ik direct nieuwsgierig. De sollicitatie- en kennismakingsgesprekken voelde als een warm bad.

Wat was je vorige baan?
Montageplanner

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, festivals bezoeken en leuke dingen doen met vrienden en familie

Sandra (39) - Woonconsulent op de afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Woonconsulent is een veelzijdige functie, waarbij je niet alleen achter de voordeur komt, maar ook gebruik maakt van ons netwerk. Daarbij kan ik in mijn functie gebruik maken van mijn opleiding en vaardigheden uit mijn vorige baan. Deze combinatie maakt het dat ik heel graag deze functie wilde gaan doen. Tot op de dag als vandaag heb ik daar heb ik geen moment spijt van gehad!

Wat was je vorige baan?
Politieagent

Romano van Heukelum (27) - Projectleider

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Toen ik aan het afstuderen was kwam de vacature van Rayonopzichter voorbij van het rayon Woudrichem. Ik moest nog wel vier maanden naar school, maar ik dacht probeer het toch. Daar heb ik nooit spijt van gehad. Na een zeer goed gesprek waren we er snel uit. Ik ben toen op mijn les vrije dag gaan werken en toen ik mijn diploma op zak had, ben ik fulltime aan de slag gegaan. Nu zes jaar later zit ik er nog steeds, maar dan in de rol als Projectleider.

Wat was je vorige baan?
Rayonopzichter

Wat doe je in je vrije tijd?
Het organiseren van de leukste feestjes en evenementen

Diana Klopstra (48) - Woonconsulent Sociaal Beheer.

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij Halt en als gezinscoach. Ik wilde meer uitdaging en een breder takenpakket. Tevens zocht ik een mooie mix van wet- en regelgeving en in contact zijn met mensen. Deze uitdaging heb ik gevonden bij Bazalt Wonen. Geen dag is hetzelfde!

Wat was je vorige baan?
Gezinscoach en Haltmedewerker.

Wat doe je in je vrije tijd?
Gezellig afspreken met vrienden en familie en genieten van ons huis en onze tuin.

Melissa van der Geld, (29) - Afdeling Markt en Maatschappij, Financieel klantconsulent

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Bazalt Wonen wil haar huurders echt leren kennen. De tijd en vrijheid die ik krijg om in gesprek te gaan met huurders vind ik erg fijn. Juist daardoor kunnen we problemen voorkomen. Ik was op zoek naar deze mensgerichte aanpak.

Wat was je vorige baan?
Bewindvoerder

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en tijd doorbrengen met familie of vrienden

Sollicitatieproces

Kennismakingsgesprek met HR en leidinggevende
Meeloopmoment met collega
Arbeidsvoorwaarden voorstel
Verklaring omtrent gedrag
Referentiecheck
Je hebt de baan!

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven