Wat is vereist?
- Je bent beschikbaar in de maanden juni, juli en augustus
- Mbo (niveau 4) /Hbo werk- en denkniveau
- Ervaring met klantcontact is een pre
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je kunt ons kantoor makkelijk bereiken met het OV of je woont in omgeving Zaltbommel
- Klantgericht, oplossingsgericht en leergierig
- Goed kunnen samenwerken en ondernemend
- Communicatief sterk, goed kunnen plannen en organiseren
- Goede administratieve- en computervaardigheden
Wat krijg je?
- €16,36 bruto p/u (schaal E van CAO Woondiensten)
- 16 tot 24-urige werkweek (eventueel meer beschikbaar op oproepbasis)
- Een tablet of laptop
- Ruime opleidingsmogelijkheden
- De mogelijkheid om deel uit te maken van onze flexpool
Wat doe je?
- 70% Klantcontact (mail, telefonisch en fysiek)
- 20% Facilitaire zaken
- 10% Bijdragen aan jaardoelen en verbeterprocessen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Beau van Oort-Vos
HR-Officer
Vacature
Als Bijbaan Frontoffice Medewerker bij Bazalt Wonen ben jij het eerste aanspreekpunt voor woningzoekenden en huurders die contact opnemen met Bazalt Wonen. Jouw verantwoordelijkheid is het afhandelen van eerstelijns klantvragen via telefoon, e-mail of aan de balie. Woningzoekenden kunnen bijvoorbeeld vragen hebben over hun inschrijving en huurders over reparatieverzoeken of huuropzeggingen. Jouw taak is om de klant zo goed mogelijk verder te helpen. Wanneer nodig, verwijs je klanten door naar bijvoorbeeld de Technische Klantenservice of de afdeling Verhuur.
In deze functie ben jij de gastvrouw of gastheer in de ontvangstruimte. Je begroet mensen die wachten op hun afspraak en biedt hen een kopje koffie aan als ze lang moeten wachten. Naast het afhandelen van klantvragen ben jij verantwoordelijk voor de administratieve en facilitaire taken van de Frontoffice. Zo vul je het foldermateriaal aan in de ontvangstruimte, haal je de post op bij het postpunt en breng je deze weg. Daarnaast draag je zorg voor een representatieve uitstraling van de ontvangstruimte en houd je de spreekkamers netjes.
In deze functie werk je samen met zes collega's in het team Frontoffice, onder leiding van de Teamleider Markt & Maatschappij. Het team wisselt de telefoonafhandeling en baliewerkzaamheden af, waardoor geen dag hetzelfde is.
Als je het leuk vindt om veel klantcontact te hebben en mensen te kunnen helpen, en je stevig in je schoenen kunt staan wanneer je te maken krijgt met veeleisende klanten, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag kun je veel klanten goed helpen met hun vragen, waarover ze duidelijk hun waardering uiten.
Op een minder leuke werkdag krijg je een onaardige klant aan de lijn. Het is dan de uitdaging om die irritatie om te buigen en het gesprek af te ronden met een tevreden klant.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Vrije dag
-
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Ontvangstruimte netjes maken
- Telefoon opnemen en balieklanten helpen
- Administratie
- Telefoon opnemen en balieklanten helpen
-
- Lunch
- Post ophalen
- Mails lezen en beantwoorden
- Telefoon opnemen en balieklanten helpen
- Telefoon opnemen en balieklanten helpen
-
- Lunch
- Frontoffice-overleg
- Mails lezen en beantwoorden
- Klanten in de wachtkamer helpen
- Telefoon opnemen en balieklanten helpen
- Administratie
-
- Vrije dag
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een thuis en verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. We zijn klantgericht, professioneel en toegankelijk, en we vinden het belangrijk om onze huurders positief te verrassen. De juiste verbinding zoeken met huurders, de regio en onze samenwerkingspartners, dat is waar we voor gaan.
Ons werk is belangrijk én boeiend. Vanuit zowel zakelijk als sociaal oogpunt. We zijn een team enthousiaste professionals met een warme, open houding en veel kennis. Elke dag is anders en er is volop ruimte voor creativiteit, samenwerking en initiatief.
Lijkt het je leuk om kennis te maken, maar wil je nog niet solliciteren? Kom dan op 'Koffie-Date' bij ons, we vertellen je graag alles over Bazalt wonen en we horen graag waar jij naar op zoek bent! Staat er op dit moment geen passende vacature voor jou open, maar lijkt werken bij Bazalt Wonen je wel wat? Stuur ons een open sollicitatie, dan kijken we samen naar de mogelijkheden: Open Sollicitatie
Meer weten? Bekijk onze organisatiepagina op onze website.
Let op: Bazalt Wonen zal tijdens het sollicitatieproces nooit om bankgegevens of andere gevoelige persoonlijke informatie vragen.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding