Medewerker Technische Klantenservice
Bazalt Wonen Zaltbommel
Wat is vereist?
- Mbo-diploma
- Minimaal 1 jaar werkervaring
- Affiniteit met techniek of bouwkunde
- Handig met digitale systemen
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Klantvriendelijk en servicegericht
Wat krijg je?
- €2.684 - €3.259 bruto p/m (o.b.v. 36 uur)
- 24-urige werkweek (jaarcontract en intentie vast dienstverband na een jaar)
- 189,5 vakantie-uren (o.b.v. fulltime)
- Mogelijkheid om trainingen op maat te volgen
- Een gezondheidsbudget van 75 euro bruto
- Laptop
Wat doe je?
- 50% Telefonisch contact met huurders en aannemers
- 30% Digitale systemen bijhouden en verbeteren
- 10% Werkprocessen optimaliseren
- 10% (ZAV-)aanvragen behandelen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Medewerker Technische Klantenservice bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor het ontzorgen van de huurders, zodat zij gelukkig zijn en blijven met hun woning. Je bent dagelijks bezig met het zelfstandig oplossen van technische vragen, en controleert bij aannemers en collega's of de klantvraag daadwerkelijk goed is opgelost. Huurders kunnen telefonisch, via de mail en via het online portaal contact opnemen met Bazalt Wonen over allerlei zaken; van een lekkage of storing melden tot een dakkapel of schutting aanvragen.
Wanneer huurders bellen met een vraag of verzoek, probeer je samen met hen tot een oplossing te komen. Jij beoordeelt of het handig is om een externe aannemer naar de woning te sturen, of dat er eerst een opzichter op bezoek gaat. Het is in deze functie belangrijk dat je communicatief sterk bent. Je hebt veel contact met huurders en aannemers; beide partijen zijn belangrijk, maar vragen wel een andere manier van communiceren. Soms komt het helaas voor dat je de huurder toch moet teleurstellen, dus het is belangrijk dat je dit op een klantvriendelijke en servicegerichte manier communiceert.
Ook verwerk je de ZAV-aanvragen (zelf aangebrachte voorzieningen), bijvoorbeeld als mensen willen uitbouwen of een nieuwe badkamer willen plaatsen. Duurzaamheid en kwaliteit zijn daarbij belangrijk. Deze aanvragen behandel je wel alleen als hier tijd voor is; de telefoon gaat altijd voor. Daarnaast krijg je een dag(deel) per week de tijd om je administratie op orde te houden.
Samen met je collega’s draag je bij aan laagdrempelige en resultaatgerichte huurders- en aannemerscommunicatie door onder andere heldere verslaglegging en het optimaliseren en digitaliseren van de werkprocessen.
Als je het leuk vindt om huurders te ontzorgen door mee te denken, problemen op te lossen, en heldere afspraken vast te leggen in verschillende systemen, en je het niet erg vindt om soms mensen teleur te stellen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke dag kan ik veel problemen oplossen en heb ik daarnaast tijd om de mailbox en het klantvolgsysteem bij te houden en na te denken over verbeteringen. Dat geeft een goed gevoel voor de volgende dag.
Tijdens een mindere dag lukt het niet om alle huurders meteen een reactie te geven. Er staan nog veel aanvragen open en dat geeft een onrustig gevoel. Gelukkig sta ik er dan niet alleen voor en lossen we het met elkaar op.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Telefonisch contact met huurders
- Contact met externe aannemers
- Contact met opzichter
- Telefonisch contact met huurders
- Weekstart
- Telefonisch contact met huurders
-
- ZAV-aanvragen behandelen
- Mailbox bijhouden
- Schuttingaanvragen behandelen
- Telefonisch contact met huurders
- Lunch
-
- Vrije dag
-
- Vrije dag
-
- Lunch
- Telefonisch contact met huurders
- Contact met aannemer
- Schuttingaanvragen behandelen
- Mailbox bijhouden
- Klantenvolgsysteem bijhouden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staat bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben ze brede functies en makkelijk contact met collega's; zo kun je je snel ontwikkelen.
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een (t)huis; de corporatie verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. Bazalt Wonen wil een klantgerichte, professionele en toegankelijke corporatie zijn, waarbij de klant altijd centraal staat. Ze zijn duidelijk en blijven de klant positief verrassen, naast het primaire aanbod (betaalbare woning voor sociale doelgroep). En ze zoeken de juiste verbinding met zowel de huurder, de regio als de partijen waarmee de corporatie samenwerkt. Een belangrijke en boeiende taak die Bazalt Wonen als team professioneel oppakt, vanuit zakelijk en sociaal oogpunt. Financieel rendement is een voorwaarde om zaken gedaan te krijgen, maar het is zeker niet de enige drijfveer. Bij Bazalt Wonen werken ambitieuze professionals met een warme houding en kennis van zaken. Iedere dag is anders en er is ruimte voor creativiteit, samenwerken en initiatief nemen.
Staat er voor jou geen passende vacature tussen, maar zie je werken bij Bazalt Wonen wel zitten? We waarderen jouw interesse enorm! Reageer via een open sollicitatie, dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Houd in de tussentijd zelf ook onze 'Werken bij' pagina én onze social media in de gaten.
Volg jij op dit moment een opleiding (MBO, HBO of WO) en ben jij op zoek naar een stageplaats? Bij Bazalt Wonen helpen wij je graag om te groeien in kennis en ervaring. Wij bieden leuke en uitdagende stageplaatsen aan. Het relatief jonge team woonprofessionals van Bazalt Wonen bestaat uit mensen die goed en graag met elkaar samenwerken en elkaar versterken. Hiermee geven wij jou de ruimte voor werk, groei en ontwikkeling. Je bent van harte welkom om jouw kennis in de praktijk te brengen en met ons te delen!
Ben je benieuwd naar de muzieksmaak van de werknemers van Bazalt Wonen? Luister hier de Spotify lijst.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 60 werknemers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding