Wat is vereist?
- Mbo (niveau 4) of hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 1 jaar werkervaring
- Affiniteit met techniek, bouwkunde, klantcontact
- Contact onderhouden tussen klant, leverancier, interne organisatie en digitale systemen
- Het overzicht kunnen behouden en onder druk kunnen werken
- Zelfstandig en in een team kunnen werken
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Oplossingsgericht, nauwkeurig, initiatiefrijk, zelfstandig en klantvriendelijk
- Empathisch en sociaal vaardig richting huurders
Wat krijg je?
- €2.952 - €3.781 bruto p/m (o.b.v. 36 uur)
- Eindejaarsuitkering van 2%
- 32 tot 36-urige werkweek (jaarcontract en intentie vast dienstverband na een jaar)
- 189,5 vakantie-uren (o.b.v. fulltime)
- Mogelijkheid om trainingen op maat te volgen
- Een vitaliteitsbudget van 50 euro netto per maand
- Laptop
Wat doe je?
- 75% Telefonisch contact met huurders en aannemers
- 20% Digitale systemen bijhouden
- 5% Intern overleg
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Beau van Oort-Vos
HR-Officer
Vacature
Als Medewerker Technische klantenservice bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor het bieden van een technische klantvriendelijke ondersteuning aan de klanten, zodat zij gelukkig zijn én blijven met de huurwoning. Via telefoon, e-mail en het online portaal sta je hen vriendelijk te woord en zorg je ervoor dat technische vragen worden opgelost.
Jouw expertise en inzicht stellen jou in staat om de klanten direct te helpen of door te verbinden, naar bijvoorbeeld een externe aannemer, om zo tot een goede en snelle oplossing te komen. Door jouw zakelijk inzicht en een luisterend oor vinden de huurders het fijn om met jou in contact te zijn, maar ben je ook in staat om ‘nee’ te zeggen op momenten waar dat nodig is. Uiteraard controleer je in verschillende systemen of de klantvraag daadwerkelijk is opgelost. Als dit niet het geval is, onderneem je direct actie om de klant zo snel mogelijk te helpen.
Samen met jouw collega’s vorm je een hecht team dat streeft naar een hoge klantvriendelijkheid. Door jouw heldere verslaglegging kunnen collega’s snel op de hoogte worden gebracht en blijft iedereen goed geïnformeerd.
Als je het leuk vindt om huurders te ontzorgen door mee te denken, problemen op te lossen, en heldere afspraken vast te leggen in verschillende systemen, en je het niet erg vindt om soms mensen teleur te stellen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke dag kan ik veel problemen oplossen en heb ik daarnaast tijd om de mailbox en het klantvolgsysteem bij te houden en na te denken over verbeteringen. Dat geeft een goed gevoel voor de volgende dag.
Tijdens een mindere dag lukt het niet om alle huurders meteen een reactie te geven. Er staan nog veel aanvragen open en dat geeft een onrustig gevoel. Gelukkig sta ik er dan niet alleen voor en lossen we het met elkaar op.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Telefonisch contact met huurders
- Contact met externe aannemers
- Contact met opzichter
- Telefonisch contact met huurders
- Weekstart
- Telefonisch contact met huurders
-
- ZAV-aanvragen behandelen
- Mailbox bijhouden
- Schuttingaanvragen behandelen
- Telefonisch contact met huurders
- Lunch
-
- Lunch
- Telefonisch contact met huurders
- Mailbox bijhouden
- Telefonisch contact met huurders
- Contact met aannemers
-
- Vrije dag
-
- Lunch
- Telefonisch contact met huurders
- Contact met aannemer
- Schuttingaanvragen behandelen
- Mailbox bijhouden
- Klantenvolgsysteem bijhouden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staat bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben ze brede functies en makkelijk contact met collega's; zo kun je je snel ontwikkelen.
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een (t)huis; de corporatie verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. Bazalt Wonen wil een klantgerichte, professionele en toegankelijke corporatie zijn, waarbij de klant altijd centraal staat. Ze zijn duidelijk en blijven de klant positief verrassen, naast het primaire aanbod (betaalbare woning voor sociale doelgroep). En ze zoeken de juiste verbinding met zowel de huurder, de regio als de partijen waarmee de corporatie samenwerkt. Een belangrijke en boeiende taak die Bazalt Wonen als team professioneel oppakt, vanuit zakelijk en sociaal oogpunt. Financieel rendement is een voorwaarde om zaken gedaan te krijgen, maar het is zeker niet de enige drijfveer. Bij Bazalt Wonen werken ambitieuze professionals met een warme houding en kennis van zaken. Iedere dag is anders en er is ruimte voor creativiteit, samenwerken en initiatief nemen.
Staat er voor jou geen passende vacature tussen, maar zie je werken bij Bazalt Wonen wel zitten? We waarderen jouw interesse enorm! Reageer via een open sollicitatie, dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Houd in de tussentijd zelf ook onze 'Werken bij' pagina én onze social media in de gaten.
Volg jij op dit moment een opleiding (MBO, HBO of WO) en ben jij op zoek naar een stageplaats? Bij Bazalt Wonen helpen wij je graag om te groeien in kennis en ervaring. Wij bieden leuke en uitdagende stageplaatsen aan. Het relatief jonge team woonprofessionals van Bazalt Wonen bestaat uit mensen die goed en graag met elkaar samenwerken en elkaar versterken. Hiermee geven wij jou de ruimte voor werk, groei en ontwikkeling. Je bent van harte welkom om jouw kennis in de praktijk te brengen en met ons te delen!
Ben je benieuwd naar de muzieksmaak van de medewerkers van Bazalt Wonen? Luister hier de Spotify lijst.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding