Wat is vereist?
- Mbo (niveau 4) werk- en denkniveau
- Bouwkundige achtergrond
- Technische, sociale én administratieve vaardigheden
- Klant en resultaat/oplossend gericht
- Communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling
- Samenwerken
- Woonachtig in of rondom gemeente Zaltbommel of Altena
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
Wat krijg je?
- €3.226 - €4.278 bruto p/m (o.b.v. 36-urige werkweek)
- Eindejaarsuitkering van 2%
- Jaarcontract met intentieverklaring voor vast dienstverband
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,5 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
- Loopbaanbudget
- Een vitaliteitsbudget van €50 netto per maand
- Pensioenopbouw (Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties)
- Telefoon(vergoeding), tablet/laptop en poolauto's
Wat doe je?
- 30% In de wijk (opnames, afspraak met huurders, rondje maken)
- 60% Kantoor werkzaamheden (contact met aannemers, uitwerken bevindingen, vragen per mail)
- 10% Overig
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Beau van Oort-Vos
HR-Officer
Vacature
Als Rayonopzichter bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit en het budget van ongeveer 1200 verhuureenheden in jouw rayon. De (technische) vragen van huurders kun je snel en effectief afhandelen. Op deze manier lever je een belangrijke bijdrage aan de waarde en kwaliteit van ons vastgoed, de leefomgeving en het woonplezier van onze huurders.
Je informeert huurders over hun woning, stuurt aannemers aan bij reparaties en zorgt ervoor dat bijvoorbeeld een verhuizing tot in de puntjes wordt geregeld. Wanneer een reparatieverzoek onduidelijk is, ga je zelf langs bij de huurder om dit in kaart te brengen.
Samen met 17 collega’s vorm je het team Vastgoedbeheer. Dit team bestaat naast jou uit Projectleiders, Werkvoorbereider Vastgoedbeheer, Vastgoedadviseur MJOB, Medewerker Contractenbeheer, Inkoopadviseur, Rayonopzichters en Technisch Administratief Medewerkers. Samen zorg je ervoor dat je bereikbaar bent voor alle huurders.
Let op: Bazalt Wonen zal tijdens het sollicitatieproces nooit om bankgegevens of andere gevoelige persoonlijke informatie vragen.
Wil jij jouw bijdrage leveren aan een fijne leefomgeving voor onze huurders en word je blij van een combinatie van technisch, maatschappelijk en administratief werk, terwijl je graag in contact bent met huurders, dan is dit een baan voor jou!
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je meerdere afspraken buiten de deur. Je hebt mutatiewerkzaamheden opgenomen met de aannemer en vervolgens heb je een huurder bezocht waar recent werkzaamheden uitgevoerd zijn. De uitvoering is voorspoedig verlopen en de huurder is erg blij met het resultaat.
Op een matige werkdag belt een huurder dat een lekkage teruggekomen is. De rest van de dag ben je druk bezig om een aannemer te regelen die op korte termijn naar locatie kan gaan om de oorzaak op te sporen en te verhelpen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Weekstart
- Vastgoedoverleg
- Mails lezen en beantwoorden
- Contact met huuders
- Vooropname uitvoeren
- Lekkagewerkzaamheden uitzetten bij aannemer
- Planning van een mutatiewoning met de klantconsulent doornemen
-
- Lunch
- Sporten
- Voor- en eindopnames uitvoeren
- Administratie bijwerken
- Rayonteamoverleg
- Bezoek huurder met woonconsulent
-
- Huurders van overlastmeldingen bezoeken
- Administratie bijwerken
- Contact met huismeester
- Roostervrij
-
- Lunch
- Borrel
- Overleg met Rayonopzichters
- Mutatiewerkzaamheden opnemen met aannemer
- Huurder bezoeken: werkzaamheden evalueren
- Reparatieverzoeken beoordelen
- Calamiteit: lekkage verhelpen
- Verbeteringen aan kwaliteit vastgoed uitdenken
-
- Lunch
- Contact met huismeester
- Voor- en eindopnames uitvoeren
- Administratie en mutaties afhandelen
- Mutatiewerkzaamheden met de aannemer opnemen
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. In deze functie zul je je vooral ontwikkelen in de breedte door je specialisme en projectleiderschap uit te breiden.
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een thuis en verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. We zijn klantgericht, professioneel en toegankelijk, en we vinden het belangrijk om onze huurders positief te verrassen. De juiste verbinding zoeken met huurders, de regio en onze samenwerkingspartners, dat is waar we voor gaan.
Ons werk is belangrijk én boeiend. Vanuit zowel zakelijk als sociaal oogpunt. We zijn een team enthousiaste professionals met een warme, open houding en veel kennis. Elke dag is anders en er is volop ruimte voor creativiteit, samenwerking en initiatief.
Lijkt het je leuk om kennis te maken, maar wil je nog niet solliciteren? Kom dan op 'Koffie-Date' bij ons, we vertellen je graag alles over Bazalt wonen en we horen graag waar jij naar op zoek bent! Staat er op dit moment geen passende vacature voor jou open, maar lijkt werken bij Bazalt Wonen je wel wat? Stuur ons een open sollicitatie, dan kijken we samen naar de mogelijkheden: Open Sollicitatie
Meer weten? Bekijk onze organisatiepagina op onze website.
Let op: Bazalt Wonen zal tijdens het sollicitatieproces nooit om bankgegevens of andere gevoelige persoonlijke informatie vragen.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding