HR Officer

Vacature gesloten

HR Officer

Bazalt Wonen Zaltbommel

Wat is vereist?

  • Aantoonbare afgeronde mbo+/hbo-opleiding richting HRM of een vergelijkbare richting
  • Relevante stage- of werkervaring in een soortgelijke rol is een pre
  • Vaardig met HR-systemen (Afas, Coosto, Canva, Verzuimdienst en het ATS-systeem)
  • Goede plan-, organisatie- en administratieve vaardigheden
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Communicatief sterk
  • Goede beheersing in de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je woont in de buurt van Zaltbommel (max. 40 km)
  • Digitaal vaardig, innovatief, ondernemend en initiatiefrijk
  • Vrolijk en een sfeermaker

Wat krijg je?

  • €2.831 - €3.431 (schaal F van de CAO Woondiensten) bruto p/m o.b.v. een 36-urige werkweek
  • Jaarcontract met intentieverklaring voor vast dienstverband
  • 16 tot 20-urige werkweek
  • Thuiswerkmogelijkheden in overleg
  • 189,5 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
  • Loopbaanbudget
  • Pensioenopbouw (Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties)
  • Telefoon(vergoeding), tablet, thuiswerkmogelijkheden

Wat doe je?

  • 10% Arbeidscommunicatie uitvoeren
  • 20% Werving en selectie bijhouden
  • 20% Onboardingproces verzorgen
  • 30% Administratie verwerken
  • 15% Bij HR-projecten ondersteunen
  • 5% Secretariële ondersteuning bieden

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Vacature

Als HR Officer bij Bazalt Wonen ben je het eerste aanspreekpunt voor de kandidaten en nieuwe collega’s, waarbij je hen snel en vriendelijk antwoordt. Je plaatst jezelf in de positie van de kandidaat of medewerker en overziet het hele proces van arbeidsmarktcommunicatie tot en met de onboarding en tijdens het gehele dienstverband. Hierin handel je zelfstandig. Je voelt aan hoe cruciaal nieuwe collega’s zijn voor de organisatie en zorgt ervoor dat zij, net als de huidige medewerkers, zich welkom voelen.

Je houdt je voor een groot deel bezig met de werving en selectie en administratieve taken, zoals het inplannen van interviews en het afhandelen van diverse verzoeken van (nieuwe) medewerkers. Daarnaast werk je mee aan de ontwikkeling van de arbeidsmarktcommunicatie via de contentkalender en ondersteun je bij diverse HR-projecten. Ook het verzorgen van het onboarding- en het in- en uitstroomproces behoren tot jouw takenpakket. Daarbij zijn innovatieve ideeën over hoe het proces in de toekomst sneller, beter en efficiënter kan altijd welkom.

Je komt te werken in een betrokken HR-team bestaande uit een HR Adviseur, een externe HR Adviseur en een Salarisadministrateur.

Als je het leuk vindt om zelfstandig en met verschillen de werkzaamheden bezig te zijn en je het uitdagend vindt om de 'employer journey' te optimaliseren in een omgeving waar secuur en gepland werken belangrijk zijn, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

HR Officer

Op een leuke werkdag pitch je jouw nieuwe ideeën over de arbeidsmarktcommunicatie aan je collega's en denken jullie samen na over de implementatie ervan. Ook rond je het onboardingproces van een nieuwe collega succesvol af.

Op een minder leuke dag ben je vooral bezig met Afas en dan ben je soms afhankelijk van je collega die iets af moet ronden.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00

Voorbeeld uit de praktijk

Het Vastgoedteam is op zoek naar een nieuwe medewerker. Hoe ga je te werk?

Je begint met een zorgvuldige analyse om te bepalen welk type persoon Bazalt Wonen zoekt. Hiervoor plan je een gesprek met de leidinggevende van de desbetreffende afdeling in. Het doel is een helder en specifiek profiel opstellen voor de ideale kandidaat, wat essentieel is voor het creëren van een gerichte vacaturetekst en het effectief beoordelen van sollicitaties. Je benut actief je eigen ideeën om de organisatie te helpen de juiste kandidaat te vinden en te werven. Je overlegt en luistert aandachtig met de HR-Adviseur gedurende dit proces.

Daarna organiseer je, in samenwerking met het recruitment marketing bureau, een toepasselijke wervingscampagne, waarbij je jouw vooraf opgestelde ideeën inzet. De campagne stem je af met de HR-adviseur. Na plaatsing van de vacature beoordeel je de binnenkomende sollicitaties, en met een goed begrip van de organisatie, selecteer je kandidaten die goed aansluiten bij Bazalt Wonen.

Groeipad

Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. In deze functie zul je je vooral ontwikkelen in de breedte door je specialisme en projectleiderschap uit te breiden.

HR Officer
HR Adviseur

Werken bij Bazalt Wonen

Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een thuis en verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. We zijn klantgericht, professioneel en toegankelijk, en we vinden het belangrijk om onze huurders positief te verrassen. De juiste verbinding zoeken met huurders, de regio en onze samenwerkingspartners, dat is waar we voor gaan.

Ons werk is belangrijk én boeiend. Vanuit zowel zakelijk als sociaal oogpunt. We zijn een team enthousiaste professionals met een warme, open houding en veel kennis. Elke dag is anders en er is volop ruimte voor creativiteit, samenwerking en initiatief.

Lijkt het je leuk om kennis te maken, maar wil je nog niet solliciteren? Kom dan op 'Koffie-Date' bij ons, we vertellen je graag alles over Bazalt wonen en we horen graag waar jij naar op zoek bent!  Staat er op dit moment geen passende vacature voor jou open, maar lijkt werken bij Bazalt Wonen je wel wat? Stuur ons een open sollicitatie, dan kijken we samen naar de mogelijkheden: Open Sollicitatie

Meer weten? Bekijk onze organisatiepagina op onze website.

  • Hoofdkantoor in Zaltbommel
  • Actief in Nederland
  • 70 medewerkers
  • Opgericht in 1919
  • 50% / 50%
  • Gem. leeftijd 41 jaar
  • Business casual
  • Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding

Collega's

Foto van medewerker Mustapha Bounjoua
Foto van medewerker Maruscha
Foto van medewerker Sandra
Foto van medewerker Romano van Heukelum
Foto van medewerker Diana Klopstra
Foto van medewerker Melissa van der Geld,

Mustapha Bounjoua (45) - Inkoopadviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Het maatschappelijk ondernemend bezig zijn en het nastreven naar professionaliteit en verbetering trok mij erg aan. De mate van zelfstandigheid die van je verwacht wordt en de vrijheid die je ervoor krijgt in het uitoefenen van je functie maakt dat ik er met veel plezier werk.

Wat was je vorige baan?
Contractbeheerder.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, fitness en het maken van een stevige wandeling.

Maruscha (30) - Medewerker Contractonderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een groot commercieel bedrijf. Wat ik daar heel erg miste was het gevoel dat je écht deel bent van de organisatie. Toen ik de vacature bij Bazalt Wonen zag was ik direct nieuwsgierig. De sollicitatie- en kennismakingsgesprekken voelde als een warm bad.

Wat was je vorige baan?
Montageplanner

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, festivals bezoeken en leuke dingen doen met vrienden en familie

Sandra (39) - Woonconsulent op de afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Woonconsulent is een veelzijdige functie, waarbij je niet alleen achter de voordeur komt, maar ook gebruik maakt van ons netwerk. Daarbij kan ik in mijn functie gebruik maken van mijn opleiding en vaardigheden uit mijn vorige baan. Deze combinatie maakt het dat ik heel graag deze functie wilde gaan doen. Tot op de dag als vandaag heb ik daar heb ik geen moment spijt van gehad!

Wat was je vorige baan?
Politieagent

Romano van Heukelum (27) - Projectleider

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Toen ik aan het afstuderen was kwam de vacature van Rayonopzichter voorbij van het rayon Woudrichem. Ik moest nog wel vier maanden naar school, maar ik dacht probeer het toch. Daar heb ik nooit spijt van gehad. Na een zeer goed gesprek waren we er snel uit. Ik ben toen op mijn les vrije dag gaan werken en toen ik mijn diploma op zak had, ben ik fulltime aan de slag gegaan. Nu zes jaar later zit ik er nog steeds, maar dan in de rol als Projectleider.

Wat was je vorige baan?
Rayonopzichter

Wat doe je in je vrije tijd?
Het organiseren van de leukste feestjes en evenementen

Diana Klopstra (48) - Woonconsulent Sociaal Beheer.

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij Halt en als gezinscoach. Ik wilde meer uitdaging en een breder takenpakket. Tevens zocht ik een mooie mix van wet- en regelgeving en in contact zijn met mensen. Deze uitdaging heb ik gevonden bij Bazalt Wonen. Geen dag is hetzelfde!

Wat was je vorige baan?
Gezinscoach en Haltmedewerker.

Wat doe je in je vrije tijd?
Gezellig afspreken met vrienden en familie en genieten van ons huis en onze tuin.

Melissa van der Geld, (29) - Afdeling Markt en Maatschappij, Financieel klantconsulent

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Bazalt Wonen wil haar huurders echt leren kennen. De tijd en vrijheid die ik krijg om in gesprek te gaan met huurders vind ik erg fijn. Juist daardoor kunnen we problemen voorkomen. Ik was op zoek naar deze mensgerichte aanpak.

Wat was je vorige baan?
Bewindvoerder

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en tijd doorbrengen met familie of vrienden

Sollicitatieproces

Kennismakingsgesprek op locatie met twee HR-Adviseurs
Tweede gesprek op locatie met Bestuurder/Manager en Management Assistente
Eventueel een assessment
Arbeidsvoorwaarden voorstel
Verklaring omtrent gedrag
Je hebt de baan!

Interessante baan?

Terug naar boven