Medewerker Technische Klantenservice

Solliciteer nu

Medewerker Technische Klantenservice

Bazalt Wonen Woudrichem & Zaltbommel

Solliciteer nu

Wat is vereist?

  • Afgeronde mbo (niveau 4) of hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar werkervaring
  • Affiniteit met techniek/bouwkunde en klantcontact
  • Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je bent oplossingsgericht, nauwkeuring en behoudt het overzicht
  • Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband en bent vanzelfsprekend klantvriendelijk

Wat krijg je?

  • €2.952 - €3.781 bruto p/m (o.b.v. 36 uur)
  • Eindejaarsuitkering van 2%
  • 32 tot 36-urige werkweek (jaarcontract en intentie vast dienstverband na een jaar)
  • 189,5 vakantie-uren (o.b.v. fulltime)
  • Mogelijkheid om trainingen op maat te volgen
  • Een vitaliteitsbudget van 50 euro netto per maand
  • Laptop
  • Reiskostenvergoeding

Wat doe je?

  • 75% Telefonisch contact met huurders en aannemers
  • 20% Digitale systemen bijhouden
  • 5% Intern overleg

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Vacature

Als Medewerker Technische Klantenservice bij Bazalt Wonen ben jij het eerste aanspreekpunt voor huurders met vooral (technische) reparatieverzoeken. Zodat zij gelukkig zijn én blijven met de huurwoning. Jouw belangrijkste taak is het telefonisch beantwoorden van huurdersvragen, waarbij je door goed door te vragen het probleem helder in kaart brengt. Vervolgens zorg je ervoor dat het probleem snel en efficiënt wordt opgelost.

Je schakelt direct met aannemers en rayonopzichters om reparaties te organiseren en bewaakt de voortgang hiervan. Daarbij zorg je voor duidelijke communicatie met de huurders, zodat zij weten wat ze kunnen verwachten. Dankzij jouw luisterend oor en oplossingsgerichte aanpak voelen huurders zich gehoord, maar je weet ook op een professionele manier 'nee' te zeggen wanneer dat nodig is.

Naast het telefonisch contact werk je met e-mail en het online portaal om vragen en meldingen af te handelen. Jouw nauwkeurige verslaglegging in onze verschillende systemen zorgt ervoor dat collega's altijd goed geïnformeerd zijn en processen soepel verlopen. Samen met een hecht team streef je naar een goede dienstverlening, zodat onze huurders zich altijd thuis blijven voelen.

Als je het leuk vindt om huurders te ontzorgen door mee te denken, problemen op te lossen, en heldere afspraken vast te leggen in verschillende systemen, en je het niet erg vindt om soms mensen teleur te stellen, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Medewerker Technische Klantenservice

Op een leuke dag kan ik veel problemen oplossen en heb ik daarnaast tijd om de mailbox en het klantvolgsysteem bij te houden en na te denken over verbeteringen. Dat geeft een goed gevoel voor de volgende dag.

Tijdens een mindere dag lukt het niet om alle huurders meteen een reactie te geven. Er staan nog veel aanvragen open en dat geeft een onrustig gevoel. Gelukkig sta ik er dan niet alleen voor en lossen we het met elkaar op.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Lunch
    • Telefonisch contact met huurders
    • Contact met externe aannemers
    • Contact met opzichter
    • Telefonisch contact met huurders
    • Telefonisch contact met huurders
    • Werkdag in Woudrichem
    • Vrije dag
    • Werkdag in Woudrichem
    • Lunch
    • Telefonisch contact met huurders
    • Contact met aannemer
    • Schuttingaanvragen behandelen
    • Mailbox bijhouden
    • Werkdag in Zaltbommel

Voorbeeld uit de praktijk

Een gefrustreerde huurder belt op: de aannemer die zou langskomen, is er nog steeds niet. Hoe ga je te werk?

In deze gevallen is het belangrijk dat je de gefrustreerde huurder gerust kunt stellen. Dit doe je door zelf rustig te blijven, een luisterend oor te bieden en de huurder het gevoel te geven dat je het probleem (voor zover dat kan) gaat oplossen. Soms kun je ze bijvoorbeeld direct doorverbinden met de aannemer en zijn ze weer tevreden.

In sommige gevallen lukt het helaas niet om de gewenste oplossing te bereiken, en moet je de huurder teleurstellen. In deze gevallen is het ook belangrijk dat je rustig blijft en pak je ook een stukje klachtenafhandeling op. Je luistert goed naar de klacht, zodat je dit door kunt geven aan de klachtencommissie en de huurder zich gehoord voelt.

Groeipad

Opleiding en ontwikkeling staat bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben ze brede functies en makkelijk contact met collega's; zo kun je je snel ontwikkelen.

Medewerker Technische Klantenservice
Opzichter

Werken bij Bazalt Wonen

Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een thuis en verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. We zijn klantgericht, professioneel en toegankelijk, en we vinden het belangrijk om onze huurders positief te verrassen. De juiste verbinding zoeken met huurders, de regio en onze samenwerkingspartners, dat is waar we voor gaan.

Ons werk is belangrijk én boeiend. Vanuit zowel zakelijk als sociaal oogpunt. We zijn een team enthousiaste professionals met een warme, open houding en veel kennis. Elke dag is anders en er is volop ruimte voor creativiteit, samenwerking en initiatief.

Lijkt het je leuk om kennis te maken, maar wil je nog niet solliciteren? Kom dan op 'Koffie-Date' bij ons, we vertellen je graag alles over Bazalt wonen en we horen graag waar jij naar op zoek bent!  Staat er op dit moment geen passende vacature voor jou open, maar lijkt werken bij Bazalt Wonen je wel wat? Stuur ons een open sollicitatie, dan kijken we samen naar de mogelijkheden: Open Sollicitatie

Meer weten? Bekijk onze organisatiepagina op onze website.

Let op: Bazalt Wonen zal tijdens het sollicitatieproces nooit om bankgegevens of andere gevoelige persoonlijke informatie vragen.

  • Hoofdkantoor in Zaltbommel
  • Actief in Nederland
  • 70 medewerkers
  • Opgericht in 1919
  • 50% / 50%
  • Gem. leeftijd 41 jaar
  • Business casual
  • Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding

Collega's

Foto van medewerker Mustapha Bounjoua
Foto van medewerker Maruscha
Foto van medewerker Sandra
Foto van medewerker Romano van Heukelum
Foto van medewerker Diana Klopstra
Foto van medewerker Melissa van der Geld,

Mustapha Bounjoua (45) - Inkoopadviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Het maatschappelijk ondernemend bezig zijn en het nastreven naar professionaliteit en verbetering trok mij erg aan. De mate van zelfstandigheid die van je verwacht wordt en de vrijheid die je ervoor krijgt in het uitoefenen van je functie maakt dat ik er met veel plezier werk.

Wat was je vorige baan?
Contractbeheerder.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, fitness en het maken van een stevige wandeling.

Maruscha (30) - Medewerker Contractonderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een groot commercieel bedrijf. Wat ik daar heel erg miste was het gevoel dat je écht deel bent van de organisatie. Toen ik de vacature bij Bazalt Wonen zag was ik direct nieuwsgierig. De sollicitatie- en kennismakingsgesprekken voelde als een warm bad.

Wat was je vorige baan?
Montageplanner

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, festivals bezoeken en leuke dingen doen met vrienden en familie

Sandra (39) - Woonconsulent op de afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Woonconsulent is een veelzijdige functie, waarbij je niet alleen achter de voordeur komt, maar ook gebruik maakt van ons netwerk. Daarbij kan ik in mijn functie gebruik maken van mijn opleiding en vaardigheden uit mijn vorige baan. Deze combinatie maakt het dat ik heel graag deze functie wilde gaan doen. Tot op de dag als vandaag heb ik daar heb ik geen moment spijt van gehad!

Wat was je vorige baan?
Politieagent

Romano van Heukelum (27) - Projectleider

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Toen ik aan het afstuderen was kwam de vacature van Rayonopzichter voorbij van het rayon Woudrichem. Ik moest nog wel vier maanden naar school, maar ik dacht probeer het toch. Daar heb ik nooit spijt van gehad. Na een zeer goed gesprek waren we er snel uit. Ik ben toen op mijn les vrije dag gaan werken en toen ik mijn diploma op zak had, ben ik fulltime aan de slag gegaan. Nu zes jaar later zit ik er nog steeds, maar dan in de rol als Projectleider.

Wat was je vorige baan?
Rayonopzichter

Wat doe je in je vrije tijd?
Het organiseren van de leukste feestjes en evenementen

Diana Klopstra (48) - Woonconsulent Sociaal Beheer.

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij Halt en als gezinscoach. Ik wilde meer uitdaging en een breder takenpakket. Tevens zocht ik een mooie mix van wet- en regelgeving en in contact zijn met mensen. Deze uitdaging heb ik gevonden bij Bazalt Wonen. Geen dag is hetzelfde!

Wat was je vorige baan?
Gezinscoach en Haltmedewerker.

Wat doe je in je vrije tijd?
Gezellig afspreken met vrienden en familie en genieten van ons huis en onze tuin.

Melissa van der Geld, (29) - Afdeling Markt en Maatschappij, Financieel klantconsulent

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Bazalt Wonen wil haar huurders echt leren kennen. De tijd en vrijheid die ik krijg om in gesprek te gaan met huurders vind ik erg fijn. Juist daardoor kunnen we problemen voorkomen. Ik was op zoek naar deze mensgerichte aanpak.

Wat was je vorige baan?
Bewindvoerder

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en tijd doorbrengen met familie of vrienden

Sollicitatieproces

Kennismakingsgesprek met leidinggevende, collega en HR
Tweede gesprek in overleg
Arbeidsvoorwaarden voorstel
Verklaring omtrent gedrag
Referentiecheck
Je hebt de baan!

Interessante baan?

Solliciteer nu
Terug naar boven