Projectleider Planmatig Onderhoud
Bazalt Wonen Zaltbommel en Werkendam
Wat is vereist?
- Hbo-diploma richting bouwkunde of vastgoed
- Minimaal 4 jaar werkervaring bij bijvoorbeeld een aannemersbedrijf, adviesbureau of corporatie
- Ervaring op het gebied van vastgoedbeheer, EBM, installatietechnieken en de technische administratie van onderhoud en databeheer
- Advies- en onderzoeksvaardigheden
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
- Woonachtig rondom Zaltbommel of Altena
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Goed kunnen verbinden en overtuigen; initiatiefrijk
Wat krijg je?
- €3.436 - €4.772 bruto p/m (o.b.v. 36-urige werkweek)
- Jaarcontract met intentieverklaring voor vast dienstverband
- 36-urige werkweek
- 189,5 vakantie-uren per jaar (o.b.v. 36 uur)
- Loopbaanbudget
- Pensioenopbouw
- Telefoon(vergoeding), tablet, thuiswerkmogelijkheden
- Een gezondheidsbudget van 75 euro bruto
Wat doe je?
- 35% Werkvoorbereiding
- 35% Projecten uitvoeren
- 10% Klanten informeren over duurzaamheidsmaatregelen
- 10% Meedenken over en werken aan strategische vraagstukken
- 10% Werken aan innovaties en verbeteringen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Beau van Oort-Vos
HR-Officer
Vacature
Als Projectleider Planmatig Onderhoud bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van planmatig onderhoud aan bijna zevenduizend woningen binnen twee gemeenten. Je voert de regie over meerdere projecten tegelijk, waardoor je betrokken bent bij verschillende projectfases, zoals de voorbereiding, uitvoering en oplevering.
Je bent van A tot Z betrokken bij een project: van de voorbereiding tot de beoordeling, het schrijven en begeleiden van opdrachten en de oplevering en nazorg. Hierbij ligt jouw focus onder andere op de energiebesparende maatregelen, want het verduurzamen van de woningen staat hoog op de agenda. Daarnaast verwerk je de data in bronsystemen, zodat het gewenste onderhoud en/of de verduurzaming op het juiste moment uitgevoerd wordt.
Samen met achttien collega’s vorm je het team Vastgoed. Dit team bestaat naast jou uit drie Projectleiders, een Werkvoorbereider Vastgoedbeheer, een Vastgoedadviseur MJOB, een Medewerker Contractenbeheer, een Inkoopadviseur, zes Rayonopzichters en vijf Technisch Administratief Medewerkers.
Als je het interessant vindt om verbeterkansen te signaleren en deze collectief door te voeren, en je het uitdagend vindt om procesmatig te denken en je werk goed te plannen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je een nieuw project opgestart. De bewoners zijn enthousiast over de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden, dus daar ben jij ook blij mee!
Op een matige dag moet je de bewoners informeren dat een project vertraging oploopt als gevolg van weersomstandigheden. Sommige van hen reageren teleurgesteld, omdat ze speciaal voor de werkzaamheden thuis waren gebleven van hun werk.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Weekstart
- Begroting opstellen
- Vastgoedoverleg
- Mails lezen en beantwoorden
- Data verwerken
- Contact met huuders
- Werken aan innovaties en verbeteringen
-
- Lunch
- Beleidsoverleg
- Overleg met Managers over projectkaders
- Contact met Woonconsulent
- Mails lezen en beantwoorden
- Huurders informeren over werkzaamheden
- Werken aan innovaties en verbeteringen
- Meedenken over en werken aan strategische vraagstukken
-
- Lunch
- Overleg met projectteam
- Data verwerken
- Contact met Woonconsulent
- Verbetervoorstel schrijven
- Overleg voorbereiden
- Sporten
- Project voorbereiden
-
- Lunch
- Borrel
- Contact met management
- Contact met GGZ
- Voortgang projecten bewaken
- Projectvergadering
- Mails lezen en beantwoorden
- Mails lezen en beantwoorden
- Project voorbereiden
-
- Lunch
- Contact met collega
- Verbetervoorstel schrijven
- Reistijd
- Projectlocatie bezoeken
- Reistijd
- Project voorbereiden
- Meedenken over en werken aan strategische vraagstukken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. In deze functie zul je je vooral ontwikkelen in de breedte door je specialisme en projectleiderschap uit te breiden.
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een thuis en verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. We zijn klantgericht, professioneel en toegankelijk, en we vinden het belangrijk om onze huurders positief te verrassen. De juiste verbinding zoeken met huurders, de regio en onze samenwerkingspartners, dat is waar we voor gaan.
Ons werk is belangrijk én boeiend. Vanuit zowel zakelijk als sociaal oogpunt. We zijn een team enthousiaste professionals met een warme, open houding en veel kennis. Elke dag is anders en er is volop ruimte voor creativiteit, samenwerking en initiatief.
Lijkt het je leuk om kennis te maken, maar wil je nog niet solliciteren? Kom dan op 'Koffie-Date' bij ons, we vertellen je graag alles over Bazalt wonen en we horen graag waar jij naar op zoek bent! Staat er op dit moment geen passende vacature voor jou open, maar lijkt werken bij Bazalt Wonen je wel wat? Stuur ons een open sollicitatie, dan kijken we samen naar de mogelijkheden: Open Sollicitatie
Meer weten? Bekijk onze organisatiepagina op onze website.
Let op: Bazalt Wonen zal tijdens het sollicitatieproces nooit om bankgegevens of andere gevoelige persoonlijke informatie vragen.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding