Klantconsulent - omgeving Altena
Bazalt Wonen Zaltbommel
Wat is vereist?
- Aantoonbare afgeronde hbo-opleiding, richting Vastgoed en Makelaardij, Hospitallity of Communicatie
- Ongeveer 3 jaar werkervaring in een klantgerichte functie
- Sterke sociale en communicatieve vaardigheden
- Nauwkeurig, boodschap over kunnen brengen, en overzicht kunnen bewaren
- Goede administratieve en digitale vaardigheden
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Open houding, ondernemend, initiatiefrijk, empathisch en klantgericht
Wat krijg je?
- €3.226 - € 4.278 (schaal G van de CAO Woondiensten) bruto p/m o.b.v. een 36-urige werkweek
- Eindejaarsuitkering van 2%
- Jaarcontract met intentieverklaring voor vast dienstverband
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,5 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
- Loopbaanbudget
- Vitaliteistbudget van €50 netto per maand
- Pensioenopbouw (Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties)
- Laptop/tablet van de zaak
Wat doe je?
- 40% Klantcontact onderhouden
- 30% Verhuuradministratie verwerken
- 10% Procesoptimalisaties (van buiten naar binnen) uitvoeren
- 10% Contact met overheidsinstanties en maatschappelijke instellingen onderhouden
- 10% Leer- en verbeterpunten in processen verwerken
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Beau van Oort-Vos
HR-Officer
Vacature
Als Klantconsulent bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor het voeren van de regie op het gehele verhuurproces binnen een rayon in de gemeente Altena.
Binnen deze gemeente ben jij degene die het woningaanbod (zowel bestaande als nieuwbouw) en de woningzoekenden bij elkaar brengt. Ook help je huurders met betalingsproblemen en benaderd huurders actief als er een huurachterstand is. Persoonlijk klantcontact staat in deze functie met stipt op 1: je helpt, begeleidt en informeert onze klanten op een juiste, verassende en aandachtige manier. Daarnaast verwerk je de verhuuradministratie foutloos en heb je regelmatig contact met overheidsinstanties en maatschappelijke instellingen.
Je maakt onderdeel uit van een gedreven maar gezellige team Markt & Maatschappij: vijf Klantconsulenten, vier Woonconsulenten, zes Frontoffice Medewerkers, één Klantconsulent Huurincasso, één Digitaal Klantadviseur, twee Projectleiders en een teamleider (die ook jouw leidinggevende is) . Samen kijk je naar procesoptimalisatie en krijg je ruimte om hier verbeteringen in door te voeren, zodat er efficiënter, sneller en makkelijker gewerkt gaat worden.
Als je het leuk vindt om veel contact te hebben met huurders, om puzzelwerk te doen en je het niet erg vindt om soms met boze of teleurgestelde mensen in gesprek te gaan, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je alles afgestemd binnen jouw rayon en vervolgens een lang wachtende woningzoekende blij gemaakt met een nieuwe woning, waarna je een bezichtiging hebt georganiseerd voor vijf geïnteresseerden op basis van jouw woningadvertentie.
Op een minder leuke werkdag heb je een overvolle agenda met veel onverwachte afspraken met woningzoekenden en huurders, waardoor je nauwelijks toekomt aan het afronden van de lopende verhuuradministratie en je je constant laat leiden door de drukte van het moment.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
-
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Klant- en Woonconsulenten overleg
- Bezichtigingen bijwonen
- Inkomstenverklaring checken
- Verhuur overleg
- Verhuuradministratie verwerken
- Klantcontact onderhouden
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Rayonteam overleg
- Bezichtigingen bijwonen
- Inkomstenverklaring checken
- Verhuuradministratie verwerken
- Procesoptimalisatie uitvoeren
- Klantcontact onderhouden
-
- Vrije dag
- Donderdagmiddagborrel
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Bezichtigingen bijwonen
- Personeelsbijeenkomst
- Verhuuradministratie verwerken
- Klantcontact onderhouden
- Procesoptimalisatie uitvoeren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. In deze functie zul je je vooral ontwikkelen in de breedte door je specialisme en projectleiderschap uit te breiden.
Werken bij Bazalt Wonen
Bazalt Wonen biedt woningzoekenden een thuis en verhuurt bijna 7.000 woningen in de Bommelerwaard en Altena. We zijn klantgericht, professioneel en toegankelijk, en we vinden het belangrijk om onze huurders positief te verrassen. De juiste verbinding zoeken met huurders, de regio en onze samenwerkingspartners, dat is waar we voor gaan.
Ons werk is belangrijk én boeiend. Vanuit zowel zakelijk als sociaal oogpunt. We zijn een team enthousiaste professionals met een warme, open houding en veel kennis. Elke dag is anders en er is volop ruimte voor creativiteit, samenwerking en initiatief.
Lijkt het je leuk om kennis te maken, maar wil je nog niet solliciteren? Kom dan op 'Koffie-Date' bij ons, we vertellen je graag alles over Bazalt wonen en we horen graag waar jij naar op zoek bent! Staat er op dit moment geen passende vacature voor jou open, maar lijkt werken bij Bazalt Wonen je wel wat? Stuur ons een open sollicitatie, dan kijken we samen naar de mogelijkheden: Open Sollicitatie
Meer weten? Bekijk onze organisatiepagina op onze website.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding